Zijn Digistudies uitlegvideo’s voldoende om te leren om te slagen voor het examen?

Digistudies is een waardevolle tool om te leren voor de examens en kan jou helpen bij het slagen voor het eindexamen. Wij raden echter altijd aan om Digistudies te gebruiken als één van de middelen om je voor te bereiden. Je kunt je het beste voorbereiden op de eindexamens door zowel video’s te kijken als samenvattingen te lezen en oude examenvragen te maken. Zelf oefenen blijft altijd belangrijk. En kom je er niet uit? Dan heeft Digistudies ook nog video’s over de uitwerking van oude examenopgaven!

Ik heb een account maar kan niet inloggen , hoe kan dit?

Controleer altijd eerst of je het juiste e-mailadres en wachtwoord hebt ingevoerd. Ga ook even goed na of je niet via Facebook een account hebt aangemaakt. Weet je zeker dat het e-mail adres klopt en lukt het nog steeds niet om in te loggen? Selecteer dan ‘Wachtwoord vergeten’ en er wordt een herstel e-mail naar je toegestuurd om weer toegang te krijgen tot het account.

Ik heb net een vak aangekocht, maar heb geen toegang tot de video’s hiervan, hoe kan dit?

Geen zorgen. Als het vak correct is aangekocht en er is geld afgeschreven van jouw rekening, dan zal je hoe dan ook toegang krijgen tot de aangekochte video’s! Heel af en toe kan het echter voorkomen dat er wat vertraging zit in de verwerking van de betaling en de toegang. Heb je geen toegang tot de aangekochte content? Dan raden wij aan om de volgende stappen te ondernemen:

  1. Check of er geld van je rekening is afgeschreven. Als dit niet het geval is, dan is er iets misgegaan bij de aankoop en zal je het vak of pakket opnieuw moeten proberen aan te schaffen.
  2. Mocht dit wel het geval zijn, probeer dan uit te loggen en opnieuw in te loggen.
  3. Check vervolgens goed of je op het niveau kijkt dat je hebt aangekocht.

Als je deze stappen hebt ondernomen en nog steeds geen toegang hebt, neem dan gerust contact met ons op!

Kan ik alle uitlegvideo’s van Digistudies zien op YouTube?

Nee. Op het YouTube kanaal zijn slechts enkele video’s per vak en niveau te vinden. Ons Youtube-kanaal geeft je dus wel de mogelijkheid om te ervaren hoe gebruiksvriendelijk de uitlegvideo’s van Digistudies zijn. Het geeft je echter niet de mogelijkheid om alle uitlegvideo’s per vak en niveau te bekijken. Toegang tot alle uitlegvideo’s kan alleen worden verkregen met een Digistudies account op de website.

Kan ik alle uitlegvideo’s van Digistudies zien op de website en app als ik een account aanmaak?

Als je enkel een account aanmaakt zonder een vak aan te schaffen kan je alleen de eerste 30 seconden van elke video zien. Wil je de volledige video’s bekijken? Dan zal je een vak of pakket moeten aankopen.

Ik heb één of meerdere vakken aangeschaft, tot wanneer heb ik toegang tot deze video’s?

Als je één of meerdere vakken hebt aangeschaft dan heb je toegang tot alle video’s die daarbij horen tot na de herexamens (30 juni), ongeacht wanneer je de aankoop doet! Het is dus verstandig om zo vroeg mogelijk te beginnen met een Digistudies vak.

Ik heb een Digistudies kortingscode , wat moet ik doen?

Als je een kortingscode hebt van Digistudies dan kan je één, meerdere of alle vakken aanschaffen met een kortingspercentage. Zorg ervoor dat je het aankoopproces doorloopt en vul vóór de betaling de kortingscode in. Door deze door te voeren zal de kortingcode worden verzilverd en zal je dus maar een deel van het totaalbedrag afrekenen.

Ik heb een Digistudies activeringscode , wat moet ik doen?

Als je een activeringscode hebt, dan hoef je het betalingsproces niet te doorlopen en geen betaling uit te voeren. Iemand anders heeft het namelijk al voor je aangeschaft! Het enige wat jij hoeft te doen is naar https://digistudies.nl/activeringscode-invoeren te gaan en daar jouw activeringscode in te voeren. Er staat dan weergegeven tot welke vakken jij toegang hebt verkregen en vervolgens kun je daar een account bij aanmaken, heel simpel!

Let op! Een veelvoorkomend misverstand is dat een activeringscode wordt ingevuld in het kortingscode-veld. Een activeringscode is iets anders dan een kortingscode en kan dus echt uitsluitend worden ingevuld op https://digistudies.nl/activeringscode-invoeren.

Ik zie dat jullie een chatfunctie hebben, kan ik dit gebruiken voor vragen over mijn huiswerk?

De chatfunctie is op dit moment enkel voor vragen over onze website of diensten. Dus kan je het antwoord op jouw vragen niet vinden op deze pagina of werkt er iets niet? Dan kun je de chatfunctie hiervoor gebruiken. Echter is het dus op dit moment nog niet bedoelt voor inhoudelijke hulp bij het huiswerk. Misschien in de toekomst!

Ik wil een account aanmaken voor een ander, moet ik mijn of zijn/haar mail gebruiken?

Het is vanuit veiligheidsoverwegingen niet mogelijk om het e-mailadres aan te passen. Als je een Digistudies account wilt aanmaken voor een ander, dan zijn er twee opties

  1. Gebruik het emailadres van de ander en laat deze de e-mail zelf verifiëren. Hierna kan het Digistudies account aangemaakt en een pakket samengesteld worden.
  2. Gebruik het eigen e-mailadres, maar gebruik een wachtwoord dat u nergens anders gebruikt. U kan de e-mail dan zelf verifiëren, een pakket samenstellen en uiteindelijk het account doorgeven aan de ander.

Ik heb geen verificatie-mail ontvangen, wat moet ik doen?

Heb je geen verificatiemail ontvangen? Het komt vaak voor dat verificatiemails automatisch door jouw mailprovider worden gezien als overbodig. Check daarom altijd eerst even in je spambox! Zit de mail ook daar niet in? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb al een vak aangeschaft en wil graag andere vakken aan mijn account toevoegen . Hoe doe ik dat?

Leuk om te horen dat onze video’s bevallen en dat je meer vakken wilt bestellen! Een extra vak aanschaffen gaat erg simpel:

  1. Log in
  2. Ga naar je profiel: https://digistudies.nl/profiel
  3. Druk op ‘schaf extra vak aan’.

De website laadt niet en/of de video’s laden niet. Wat moet ik doen?

Probeer eerst te kijken of je browser op de laatste versie loopt. Oude versies worden soms niet ondersteund. Is alles up to date en werkt het nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice!

Ik heb quizvragen besteld, maar hoe kan ik ze nu bekijken?

Leuk om te zien dat je onze quizvragen hebt aangeschaft! In het volgende stappenplan wordt duidelijk waar jij je quizvragen kan aan-/ uitzetten:

  • Log in op jouw account
  • Druk op jouw profiel (naam)
  • Klik op 'toon quizvragen'

Voilà!

Ik heb quizvragen besteld maar ik krijg ze niet te zien. Hoe kan dit?

De Quizvragen zijn momenteel helaas alleen zichtbaar wanneer je een video kijkt op je laptop en desktop, op klein scherm. Excuus daarvoor. We werken aan een oplossing voor dit probleem.

Voor nu: Als je quizvragen besteld hebt maar ze niet te zien krijgt dan ligt dit er waarschijnlijk aan dat je de video's bekijkt op de app of op Ipad of telefoonbrowser. Bekijk de video's dus op je computer op klein scherm wanneer je je kennis wilt testen!

Veelgestelde vragen